Wednesday 1 September 2010

Yang baru...SDR-S26

Salam dan sejahtera...hmmm...kejap jer cuti Merdeka..hari ni sambung balik kerja...mood sambut Raya sebenarnya yang berada dalam otak ni...bab-bab keje ni tinggal 50% jer..boleh???aku memang tak sabar nak balik kampung (padahal dah balik last week!!)..hehe...bukan apa..tangan ni dah gatal nak menguli tepung..buat biskut raya u'alls...MAK dah bagitau start cuti  nanti terus buat biskut..tak payah tangguh-tangguh...senang cepat sikit boleh buat kerja lain...

Entri sesaja jugak ni..hehe...ingat tak Cikma pernah cakap kat SINI yang aku tak sabar nak balik kampung aritu..sebenarnya ada benda yang aku tengah tunggu nak ambil jer..yang buat Hari Raya aku nanti ala-ala havoc gitu...ahaks!!!kami tak sangka pun nak dapatkan benda ni..tak rancang pun..tapi bila tengok prize dia yang ok dan color nya menarik..teruslah aku terbeli benda ni..terbeli ok!!!...memang kan..selalu benda yang kita tak rancang ni lah yang jadi..cuba kita plan nak beli tu..beli ni..pergi sana...pergi sini..last-last tak de pun....yang nilah terjadi pada aku...senang..apa yang dah berkenan terus jer beli..tapi janganlah masa tengah takdo duit..comfirm lah tak beli.......

Apa benda nya.....emmmm...tengok-tengok ekkk.......

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>





CIKMA : Hehe...Raya nanti sakan aku amik video...layan!!!

2 comments:

  1. kamera raya haaa..... bagus....bertambah meriah la raya cik ma

    ReplyDelete
  2. kak min : yup...hehe...meriah ekk...bolehlah..kami nak bervideo pulak thn ni...:)

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...