IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 14 September 2010

Masih mood Raya


Salam dan sejahtera...Alhamdulillah...dah Raya ke-5 hari ni...kejap betul masa berlalu...dalam lusa aku dah nak balik ke KL..maleh betul rasa nak balik...hampir 2 minggu cuti kan...kalau lah dapat di sambung cuti...kan best!!!

Aku still berhari Raya lagi...hari ni dan semalam aku dan famili ke Klang..rumah ALONG...motif beraya???apa lagi dengan AMALIN...dia still lagi duduk dalam wad...tapi dah duduk wad kanak-kanak di PPUM...seronok dapat cium dan dukung dia..ALHAMDULILLAH...badan dia dah tak de wayar dan tiub lagi...tak tergambar perasaan tengok dia nampak dah sihat..cuma ada sedikit kahak dalam tekak dia.....

Apa-apapun..nanti aku upload gambar terkini AMALIN...nak upload gambar beraya di kampung MAK pun tak buat-buat lagi..hehe..busy u'alls...ok....nanti2 kita sambung k......adios!!!!!

CIKMA : Belum jumpa lagi member2 lama di kampung..ntah2 dah balik dah diorang ke KL...emmm....

2 ulasan:

  1. salam dear

    alhamdulillah Amalin semakin sihat..mudah2an segera sembuh dan dapat pulang ke rumah ya..nanti upload gambo ya..nak jugak tahu perkembangan Amalin..

    errr...dah balik keje ke lum nih? masih coti2 lagi ka??

    BalasPadam
  2. kak yatt : wsalam sis...:)thanks..Insyaallah..nnti sye letak gamba AMALIN dalam blog...dah balik...Jumaat dah school..hehe..tapi macam x puas balik umah..dah lama cuti..jadi homesick ler...hehe

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails