Friday 10 September 2010

Post Sebelum Ucapan Hari RAYA - Jalan-jalan cari.........

Salam dan sejahtera...penat dan letih..baru dapat buat entri baru...memang lambat...banyak entri nak masuk sampai cerita minggu sudah..baru nak masuk hari ni...hadui...bila balik rumah macam nilah keadaannya..sentiasa sibuk membuat kerja....:)

Cikma belum wish lagi ucapan Hari Raya kan...hehe..nanti2 ekk..just aku nak share cerita aku dan adik-adik aku last week...bershopping di saat-saat akhir untuk persiapan Raya...dan seperti tahun-tahun sebelumnya..aku akan memunculkan diri ni untuk bershopping di Dataran Menara Condong...banyak khemah dan booth para peniaga di buka 2 minggu sebelum Raya dan akan di buka sehinggalah malam Raya..prize..boleh tahan..cuma tahun ni aku tak banyak membeli...save budget ekk...aku temankan adik-adik pulak bershopping...bagi aku time macam nilah nak keluar sama-sama dengan adik-adik aku..hari lain..jangan haraplah..semua dah ada kehidupan masing-masing........

Layan beberapa keping gambar yang sempat di snap...:)

Mula-mula sampai..terus snap gambar MENARA CONDONG...hehe

Sapa nak tempah bunga raya??ada kat sini....

Macam-macam ada....

Sedapnyerr....



Membelek kerepek....

Tangkap 16 bungkus Cikma!!!

My Sis membelek dompet raya...

Pilih...jangan x pilih...hehe

Gaya budak macho pilih kerepek!!!hehe

CIKMA : Hanya 2 orang budak ni jelah adik-adik aku...tanpa diorang...sunyi sepilah hidup aku........

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...