IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 2 September 2010

Layan..lagu-lagu RAYA...

Pejam celik...pejam celik kurang dari 9 hari lagi nak Raya..rasanya semua tak sabar nak menunggu 1 SYAWAL tu..nak balik kampung, jumpa famili, kengkawan lama, sedara mara, jiran sekampung dan sapa-sapa lah nak jumpa time Raya nanti....

Bila nak Hari Raya ni tak sah rasanya melayan lagu-lagu Hari Raya...syok woo...lagi bersemangat nak sambut Aidilfitri..di tambah dengar lagu-lagu Hari Raya version evergreen punya..memang best!!!aku kalau nak dengar
lagu Raya pun memang suka yang lama..yang baru macam tak ada jiwa dan rasa...memang tak syok!!!lagu lama jugak yang kekal dalam ingatan...

So, enjoyz dengar lagu-lagu Raya pilihan Cikma...terbaik dari ladang!!!!huhu....


DENDANG PERANTAU




KEPULANGAN YANG DI NANTI




BERSABARLAH SAYANG




SUASANA RIANG DI HARI RAYA




SESUCI LEBARAN




SELAMAT HARI RAYA (SALOMA)




SUASANA HARI RAYA




CAHAYA AIDILFITRI




SELAMAT HARI RAYA (FAZIDAH JONED)




LENGGANG MAK LIMAH




CIKMA : Banyak nyer lagu Raya!!!hehe..ada lagi ni..tapi ni pilihan aku...pilihan para blogger???lagu RAYA mana yang jadi favourite????.......

3 ulasan:

  1. huaaaa... thn ni raya kelantan... sayu nyer... tak dapat salam mak abah... sob sob sob....

    BalasPadam
  2. sayu bila dengar lagu dendang perantau...

    BalasPadam
  3. kak min : sian akak..tak pe thn dpan pjg umur raya Perak pulak....

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails