IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 6 September 2010

Bila "laki" buat hal....

Uhuk!!!Salam dan sejahtera..wah!!!tetiba aku buat title entri berani mati derrr.....bila masa ada laki ni..tak nikah pun lagi..laki sapa yang aku maksudkan buat hal ni..panas...panas...

Actually...memang "laki" Cikma buat hal lagi..dulu pernah jugak dah buat hal..tapi dah di "tazkirah" macam-macam..Alhamdulillah.."dia" ok..pastu dah lama aku tak manja-manjakan "dia"...mula lah "dia" buat hal...adeh!!!geram pun ada...sakit hati pun ada...bengang apatah lagi..dah le nak dekat Hari Raya..boleh pulak "dia" nak buat hal..geram je tengok...tapi geram-geram jugak..rasa kesian pun ada..."dia" nilah yang selalu ada masa kita perlukan "dia"...nak harap orang lain..kirim salam...orang lain yang banyak pulak harapkan "dia"..tu kenkadang jeles n marah pun ada dalam hati ni...hmmm...

Nasib "dia" ok bila aku dah manja-manjakan "dia"....dah pujuk kan...memanglah ok...tak taulah lepas ni "dia" buat hal lagi ke tak...rasanya memang tengah merajuk "dia" ni...ada lah benda yang aku cakap yang mengguris "hati " dan "perasaan" nya...nasib lah tak panjang merajuk "dia"..kalau tak...bertambah pening lah kepala aku ni.....:)
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>




CIKMA : Lepas ni aku kena belajar dan pahamkan bab-bab enjin kereta secara detail lagi...kalau tak..memang susah!!!apa-apa pun...CIKMA still percaya dengan produk MADE IN MALAYSIA.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails