IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 24 Ogos 2010

Tak Sabar...:)

Cikma sebenarnya dah tak sabar nak tunggu hari KHAMIS ni...walaupun tinggal dua hari je lagi...rasa macam 2 tahun lamanya....

Selain dah tak sabar nak balik kampung...ada perkara lain yang buat aku memang tak sabar nak tunggu hari KHAMIS ni..hehe...memang sejak dua menjak ni senyum je memanjang...orang keliling tak perasan sangat..tapi kalau aku duduk sengsorang..mesti aku tersenyum je..tak sabar betui nak tunggu...cepatlah hari KHAMIS ni....:)......


CIKMA : Cuti hujung minggu yang sedikit panjang..nak buat apa ekk???emm...beli barang buat biskut lah...:)

6 ulasan:

  1. hari jumaat ni nak buat biskut cornflakes....

    BalasPadam
  2. aku takde perasaan buat masa ni..huhu..penatlah sekolah

    BalasPadam
  3. kak min : best tu..cornflaks honey ker??org pun nk buat gak..:)

    BalasPadam
  4. alfa : apa yg bz nyer...mybe ko bru msuk sek kan..ada benda ko kena settle..rileks ekk..nnti raya ko bersakan-sakan k...:)

    BalasPadam
  5. bukan... nak buat biskut bertepung.. hihihi.. tak ada honey..

    BalasPadam
  6. kak min : ooo..ye ker...selamat baked biskut ekk..:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails