IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 21 Ogos 2010

AMALIN - SEBULAN

AMALIN...dah lama tak bercerita pasal si kecil kesayangan aku ni...bukan tak ingat..tapi Alhamdulillah..AMALIN dah sedikit baik dari sebelumnya...dah boleh bukak mata, dah boleh bergerak-gerak...berat badan dah naik sikit...saluran makanan dia takde apa-apa masalah...cuma dia masih minum ikut tiub dah bernafas pakai bantuan tiub pernafasan.......

Hari Khamis lepas dia dihantar ke IJN...untuk pemeriksaan jantung dia pulak...doktor masih jalankan beberapa pemeriksaan sebelum ke langkah seterusnya...mungkin kalau pembedahan pun mereka akan betulkan dulu salur jantung dia...yang tentang lubang pada jantung tu mungkin bila dia besar sikit....harap AMALIN takde apa-apa....

KAK LONG bagitau dia dah banyak bergerak sekarang...mata asyik terbukak jer...bulat sangat mata dia..comel...geram je tengok...:)...tangan dia pun dah tak boleh nak diam...bergerak-gerak..sampai nurse terpaksa bedung tangan dia sebab terlalu aktif...nampak AMALIN macam tak sakit kan...ramai yang tengok gambar dan wajah dia pun cakap AMALIN macam bayi-bayi normal yang lain...tapi hakikatnya...AMALIN tengah sakit....mungkin semangat orang-orang yang rapat dan kasih pada AMALIN yang buat dia rasa sangat selesa dan sihat....MAK NGAH harap yang AMALIN akan sentiasa dan bertambah sihat...agar cepat keluar hospital..boleh jumpa EMBAH dan OPAH...saudara mara dan semua yang sayang AMALIN......

Kejap jugak masa berlalu..hari ni AMALIN genap SEBULAN...semoga panjang umur anak MAK NGAH sorang ni....sentiasa comel dan sentiasa tabah dan bersemangat...MAK NGAH SAYANG AMALIN SANGAT-SANGAT!!!....

KHAS untuk tatapan para blogger...wajah AMALIN....sebagai TANDA kasih dan sayang aku pada dia.....:)

NUR MAWADDAH AMALIN BT. BADRUL AMIN
.......(usia : 3 minggu)

....(usia : 2 hari) di PPUM

....(usia : hampir 2 minggu)

....(usia : hampir 3 minggu)


...(usia : hampir sebulan)...

CIKMA : Kepada para blogger..doakan kesejahteraan dan kesihatan si kecil ku ini...NUR MAWADDAH AMALIN BT. BADRUL AMIN............

14 ulasan:

  1. sayunya hati bila tengok amalin di badannya penuh dengan wayar2... Ya Allah kau sembuhkanlah amalin.. berikanlah dia kekuatan dan kesihatan yang sempurna.. amin.... semoga amalin segera sembuh...

    BalasPadam
  2. akak sentiasa mendoakan Amalin.... biar dia cepat sembuh dan membesar seperti kanak-kanak normal yang lain... bila tgk gambar2 amalin teringat Adam dulu... sama jer keadaan dia.. cuma Amalin lebih besar.. Adam dulu lagi kecill....

    BalasPadam
  3. kak mas : Thanks banyak2 kak mas sbb doakan untuk AMALIN...saya first time tgk dia dulu air mata ni duk keluar tak henti2...sedih tgk dia..kecil2 dah di duga seperti ini..moga bila dia besar nanti AMALIN akan jadi anak yang solehah kpd ABAH DAN MAMA NYA...

    BalasPadam
  4. da untie semoga amalin cepat sembuh... aminnn.. buat makngahnya dan ibunya doakan terbaik untuk amalin...

    BalasPadam
  5. kak min : AMINNNN.....harap sangat AMALIN cepat sembuh...masa baru lahir tu kecil jugak kak...tapi sejak minum susu badan KAK LONG dia nampak bersemangat sikit...ALHAMDULILLAH..nanti AMALIN dah sihat boleh main dengan ABANG ADAM...:)

    BalasPadam
  6. aeinio : terima kasih kak...AMINNN...semoga doa2 yang di pohon akan di makbulkan oleh ALLAH SWT...doakan yang terbaik untuk AMALIN...

    BalasPadam
  7. .....cik ma...ni baru speechless..terharu tgk amalin...papepun doa akak sentiasa untuk dia,semuga akan bertambah sihat untuk menjadi permata hati ayah bonda juga keluarga...amin.

    BalasPadam
  8. semoga Amalin cepat sembuh dan sihat seperti kanak2 yg lain...amin..

    BalasPadam
  9. salam, kami doakan amalin cpt sembuh dan bersemangat...peluk cium dr mama umi..

    BalasPadam
  10. ini ler jadinya bila gatai sgt nak tgk amalin...tapi akhir sekali aku gak yg tak bleh tgk...aku sedih ar tgk budak2 kecik dah berselirat wayar mcm gini..farzana jatuh lebam sikit pun aku dah risau macam nak rak...kuat la along n kaklong hg

    BalasPadam
  11. mamaijat : AMINN...harap AMALIN bertambah sihat atas doa2 nenda ijat dan yang lain...

    BalasPadam
  12. Noorma Ismail : terima kasih sbb doakan AMALIN..moga AMALIN bertambah sembuh dan sihat..:)

    BalasPadam
  13. Umiey : thanks...AMINN...nnti sya sampaikan..doakan lagi ekk untuk AMALIN...:)

    BalasPadam
  14. alfa : hang baru tgk gambo..blum tgk secara live kot..aku dulu pun sama..1 st time tgk dia..dah meleleh air mata ni...berat betul dugaan yg di tanggung oleh AMALIN..tapi bila aku fikir...dia adalah insan istimewa yang di pilih oleh ALLAH SWT untuk di uji sebegini...kerana aku tahu ALLAH SWT suka kepada mereka yang di uji...kerana AMALIN disayang dan dikasih oleh ALLAH SWT...moga AMALIN menjadi hambaNYA yang taat.....AMINN...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails