IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 7 September 2010

Sambutan MAJLIS BERBUKA PUASA ALUMNI SEMAJA 2010

Alhamdulillah...salam dan sejahtera...entri terbaru...dengan aktiviti terbaru yang aku lakukan sepanjang cuti sekolah ni...banyak sebenarnya aktiviti sempena cuti sekolah..terutama persiapan nak sambut Hari Raya...Cikma akan sentiasa sibuk hinggalah malam raya...buat itu..buat ini...emm..biasalah..dah nama nya anak perempuan sulung...adik pulak dah ikut laki dia..so, tinggallah aku yang kena tolong MAK kat dapur...

Hari AHAD lepas..aku berkesempatan menghadiri sambutan Majlis Berbuka Puasa seterusnya pertemuan pertama ALUMNI sekolah menengah aku dulu iaitu SEKOLAH MENENGAH RAJA MUDA MUSA (SEMAJA)...hampir 12 tahun meninggalkan alam persekolahan..sudah tentu ini satu peluang mengimbas kembali semua kenangan kat sekolah tu...

Walaupun tak ramai yang datang..tetapi inisiatif senior-senior SEMAJA yang bersusah payah melakukan aktiviti ini wajar diberikan pujian..mungkin ini yang pertama kali...ada kelemahan di sana sini..tapi mungkin lepas ni pada pertemuan yang akan datang..akan ramai lagi bekas-bekas pelajar yang akan hadir dalam mana-mana program yang akan di rancang pada masa depan....

Batch aku just datang 4 orang..kami nilah yang bersemangat nak datang..yang lain call...ada yang belum balik ke Diamond Bay, yang lain ada hal masing-masing..kami pun faham situasi dan keadaan diorang...well, pasni kalau boleh aku nak semua kengkawan aku datang kalau ada program ALUMNI ni...bukan apa...bila lagi nak berjasa kepada sekolah sendiri kan..lagi-lagi banyak sangat nostalgia kat SEMAJA...sukar rasanya nak luput dalam ingatan..masih segar walaupun masa telah lama berlalu...moga selepas ni member-member lama akan sama-sama bergabung dan berjumpa semula...Insyallah......

Cikma sempat snap beberapa keping gambar..wajah aku tiadalah di dalam ini gambar..coz..aku yang tukang tangkap gambonyer....hehe...layan....


Antara jemputan yang hadir...


My frens..WA n DEQ YAN..

My fren..ED jadi EMCEE malam tu..hehe..yang pakai baju hijau tu..Ustaz Nazri..ajar aku masa form 3 n 4..yang nampak  belakang je tu..Cikgu Najib..guru kelas aku masa form 4 n 5...dua-dua guru yang sangat baik dan berdedikasi....:)

Tempat majlis berlangsung


Terpaksa melantak untuk 8 orang makan!!!padahal kami berempat jer..hehe..kenyang seh!!!

Souvenir yang di berikan...

CIKMA : Tak sempat sembang dengan Ustaz Nazri n Cikgu Najib..pulang awal....terkilan jugak...:(..tapi nak buat camne...tak pe...lain kali boleh jumpa lagi...:)...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails