IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 11 September 2010

Raya Pertama...

Raya pertama Cikma tahun ni...first..mestilah seronok..walaupun seharian hujan kan..sejak pagi hingga ke petang memang mendung dan hujan..nasib sempat ke surau untuk Solat Sunat Aidilfitri..tahun ni pulak Hari Raya jatuh hari Jumaat..jadi ada dua khutbah lah kan..lambat sikit ler keluar rumah sebab nak tunggu yang kaum lelaki pergi Solat Jumaat...aku dan famili lewat petang baru turun ke kampung ABAH di Sungai Sumun, Bagan Datoh...sebelum pergi tu..aku beraya dengan ABAH dan MAK..bersalam-salaman dengan adik-beradik aku...so, aku sempat snap beberapa keping gambar untuk kenangan abadi aku..cewah!!!!layan.........

Mohon ampun daripada ABAH...

Mohon ampun daripada MAK..with my bro


Dengan Wak Mie..

Aku dan Wak Kiah

Mak..jalan2 cari biskut raya!!!hehe

My sis n husband...

Melayan anak-anak sepupu..hehe


Beraya di rumah Bik Noor.

Ketupat palas...hanya Wak Kiah aku je yang best buat ketupat ni...

Sambal taun...aku memang suka ni!!!orang Jawa katakan!!!


Wak Amad..abg sulung ABAH...masih sihat dan kuat...Alhamdulillah...:)

Akhirnya..Cikma melepek kat umah Bik Noor..hehe..penat ni..dekat pukul 12 mlm pun tak balik lagi...

CIKMA : Nanti aku postkan pulak hari Raya ke-2 pulak kat kampung MAK...tungguu........:)

2 ulasan:

  1. salam aidilfitri akma..maaf zahir batin ye! nnti jgn lupa amik kad raya kt umah akak ye!

    BalasPadam
  2. inahar : salam kak..:) salam lebaran..ada kad raya ke tuk saya??hehe..igt dah beso pjg ni dah xder kad raya lagi dah..ok2..nnti sya amik..thanks...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails