Saturday 22 May 2010

Sardin..telur dan keropok...

Sabtu yang agak sibuk..pagi ke sekolah ada aktiviti kokurikulum..petang kena ke sekolah semula sebab jaga budak taekwando..malam nanti ada mesyuarat PIBG..haruskah buat di malam minggu???aku sedikit bengang..plan nak pergi umah member di batalkan secara mengejut sebab benda remeh ni..tolonglah!!!!..manalah pihak-pihak yang berkaitan ni nak settlekan masalah bebanan tugas guru ni...dah macam ahli politik aku ni..sibuk memanjang...aduhai....

Malas nak memanjangkan isu..sebab aku ni keroje kerajaan kan..so, aku pun melayankan diri aku untuk memasak..simple jer untuk makan lunch tadi..lepas balik aktiviti kokurikulum..teringin nak makan nasi..mula nak beli jer..tapi disebabkan duit dah ala-ala menipis..jadinya aku masak je.teringat ada sardin..aku pun masak asam pedas sardin..ada keropok..aku goreng..ku buat jugak goreng telur dadar bercili..simple jer ok makan hari ni..tapi tetap tambah nasi..lapar seh!!!layan...




CIKMA : Nak lepas tension..aku suka makan dan masak..memang bleh release tension seh!!!paling koman aku terus jer tido..zzzzz....


No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...