IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 28 Mei 2010

Amik Award

Sorry sesangat untuk kak min dan azza yang lama menunggu AWARD di ambil dari rumah engkorang..sangat-sangat sibuk (buat-buat sibuk sebenarnya) hehe..cuti 3 hari di Diamond Bay adalah untuk membuat kerja ok!!!tiada masa untuk landing-landing time...huhu

 
Sempat untuk melihat blog arini..aku akan balas lah apa yang korang bagi tu..so..lihat-lihatlah jawapan nyer ekk!!!layan....

1) Apakah yang bermain dalam fikiran kamu sekarang?

TIDUR...boleh???

2) Nama samaran kamu?

ANGAH...EMMA..AKMA..MA..the latest..CK dan CIKMA..gitu???tapi teringin orang panggil aku ni dengan nama NOOR..hehe..suka tau!!!

3) Berikan 3 orang yang kamu sayang
  • AKU
  • FAMILI
  • KETURUNAN HAJI HUSSIN DAN RAJO
4) Panggilan untuk si dia

Maaf, tiada jawapan untuk soalan ni..ahaks!!!

5) Hadiah yang korang impikan dari orang tersayang

KASIH SAYANG...sampai aku dah takde kat dunia ni nanti.....

6) Blog mane korang suke follow?

Of course....MATAHATIJIWA...hehe

7) Bagi awards ni kat 15 blogger lain dengan penuh penghormatan :

Haruskah???hehe..rasa ramai dah bagi award ni...dah berbakul2 kot engkorang dapat!!!hehe (sebenarnya malas nak buat..huhu)

Harap-harap KAK MIN dan AZZA puas hati dengan jawapan ala-ala sengal aku ni..hehe


CIKMA : Toche2!!! kak min dan azza coz bagi ni award pada kami..muah2...

2 ulasan:

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails