IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 7 Mei 2010

Aku yang penat

Serious...aku memang penat giler minggu ni...hari ni yang rasa paling penat...badan dah rasa sengal-sengal..almaklumlah sebab aku trained budak-budak perbarisan rumah sukan...di tambah membuat latihan persembahan...duk menari sama-sama dan berkawad pun sama-sama.......huih...memang memenatkan...

Pagi tadi jugak streaming kelas tahun 1..tukar-tukar budak masuk kelas masing-masing lepas result exam LINUS keluar..sedih sikit perasaan ni sebab terpaksa berpisah dengan budak-budak 1 Bestari yang masuk ke kelas lain..masih ada lagi yang tinggal..cuma yang keluar tu budak-budak yang selalu aku sergah dan buat aku mengamuk memanjang...terasa sangat kehilangan..lepas tu budak-budak yang rapat dan manja dengan aku..pun kena keluar dari kelas tu...tu buat aku hari ni bercampur baur perasaan..penat..letih..sedih...moody..(bulan mengambang beb!!!!)..semua ada.........

Oleh itu..ekeke..skema pulak...aku akan cuba memusatkan balik rutin harian aku minggu depan dengan perkara-perkara baru..mengenali budak-budak baru yang masuk ke kelas 1 Bestari, menanti kunjungan Jemaah Nazir yang di katakan akan turun ke sekolah minggu depan (hari tu tak jadi...) dan jugak menjadi tenaga pengajar pusat tuisyen di Bukit Jalil..(rezeki lebih aku..alhamdulillah..)..harap-harap aku sihat dan kembali bertenaga minggu depan...........insyaallah.....

CIKMA : Kena minum WANIS ni..hehe...

4 ulasan:

  1. semoga cikgu bahagia dengan kerjaya sebagai seorang pendidik.Makcik doakan agar anda tabah menghadapi karenah anak anak murid mu itu:)dan selamat hari guru 26 may ?tak apa ucapan lebih awal hehe

    BalasPadam
  2. tima kasih!!!semangat menjadi pendidik sentiasa ada..cuma adakala sedikit rebah..tapi saya tetap akan terus bangun dan bangun untuk perjuangan saya mendidik anak bangsa..16 Mei kak hari guru..hehe..terima kasih!!!

    BalasPadam
  3. sedih jugak kena bepisah ngan budak2 yg kita dah kenal...tapi demi kebaikan diorag kita teuskan je la...jauhnya ngajar sampai ke bukit jalil..

    BalasPadam
  4. mmg sedih..kena tune balik perasaan dan emosi ni jadi stabil utk mggu ni...yup dah rezeki ke sana...mmg terasa jauh..tapi yelah..rezeki..

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails