IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 3 Mei 2010

Makan..minum...

Hari ni aku puasa..seperti biasa aku kalau berpuasa ade jelah teringin nak makan tu nak makan ni..minum jangan cakaplah...macam-macam yang nak di minumnye..tapi di sebabkan hari ni panas membahang..di tambah petang tadi terjerit-jerit dekat sekolah sebab bagi command untuk perbarisan rumah sukan...tekak aku ni meronta-ronta nak di isi dengan minuman yang sejuk-sejuk jer...

Otak ni dah berpikir nak buat smoothie..hehe..memang buat jugak..tapi tak sesedap orang lain buat kot..tapi boleh lah..senang jer..campak-campak bahan dalam pengisar lepas tu bland jer...pastu pulak sempat buat spegethi..pun sama...main campak-campak dalam periuk...tukang rasa..Cik Liza..hehe...nasib dia ade..boleh tau rasa tawar dan masin nyer...

Spegethi ala CIKMA


Apple n carrot Smoothie

CIKMA : Resepi??? tak yah kot...main campak-campak memang tak hingat nyer..hehe

4 ulasan:

  1. akhirnya berjaya juga bersmoothie ye?

    BalasPadam
  2. nampak sedap spaghetti n smoothie ko tu..

    BalasPadam
  3. alahai.. sedapnya tgk menu....akak belu ganti puasa lagi ni...

    BalasPadam
  4. sayang2 ibu : hehe..kalo dah nak tu mmg buat..

    alfa : ma kasih..campak2 jer aku buat..janji boleh masuk perut aku ni...

    kak min : pose sunat jer..kengkonon nak diet..tp melantak spegethi mcam setahun tak makan...haha

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails