IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 11 Mei 2010

Hilang..

Nampak sangat minggu ni aku betul-betul hilang..hilang apa???hilang punca???punca apa??entahlah..aku pun tak tahu..i'm lost everthing..dari semangat...dari kekuatan..dari keyakinan..dari segalanya..mungkin otak dan badan sangat-sangat letih..terbeban dengan kerja yang di galas..aku tahu bukan seorang yang macam aku ni..masih ada lagi yang mengalami keadaan ni kat luar sana...

Sampai satu tahap..aku nak lepaskan semuanya..rasa otak sangat-sangat tidak mahu menerima input dari mana-mana sistem maklumat di sekeliling aku ..memang sekarang aku tak terdaya..susahnya kalau aku tak dapat cari balik kekuatan dan semangat aku yang hilang ni..

Tapi aku kena buat..kena paksa diri..badan..otak aku untuk buat semua ni...dah nama nya pun tanggungjawab...memang kena buat..cuma aku tak nak terlalu memaksa diri membuat kerja sesempurna orang lain..dan aku juga harap orang lain jangan mengharapkan aku buat kerja sesempurna apa yang mereka buat...jangan buat kerja untuk orang lain..buat untuk diri sendiri....apa yang aku buat..itulah kemampuan aku dan daya aku...jangan expect aku tinggi melangit...nobody perfect!!!!!


CIKMA : Andai aku dapat cuti..aku mahu cuti sepuas-puasnya.............tolong!!!aku sangat2 letih dan tidak berdaya!!!...YA ALLAH...tolong hambaMU ini..........

7 ulasan:

  1. kadang kadang kita rasa sangat sangat tidak berdaya
    seperti mahu mengalahnamun fikiran masih lagi membantu untuk memberi kekuatan walaupun sekelumit...

    BalasPadam
  2. Dear MHJ,

    I wish the best for you...kuatkan semangat !

    BalasPadam
  3. akma buat apa yg termampu..keje dgn niat Allah Taala..jgn pk teruk2

    BalasPadam
  4. sayang2ibu : terima kasih sbb bagi saya nasihat..saya kalau tgh stress mcm2 saya fikir..samapai 1 tahap memang saya nak lepaskan semua tekanan tu..rasa macam sangat lega..tapi betul cakap akak..mmg tgh kita mengalah..tapi di sebalik mengalah kita tu ada lagi sedikit kekuatan dalam diri..kekuatan itulah yang membantu saya untuk bina keyakinan diri saya bali...tq so much for that advice kak!!!

    BalasPadam
  5. Yat Maria : thanks a lot..sedang membina kekuatan diri sekarang ni..mmg sgt2 berbaloi bila saya decide utk tdk terlalu membebankan otak saya memikirkan benda yang bukan2.....just be cool skrang ni.........

    alfa : hehe..ko pun sama kan..letih..stress..aku tau...kita sama jer...redha ajelah kerja yang kita galas sekarang...mmg betul..buat kerja sedaya kita jer...kalo kita push..mmg tu dtg stress!!!

    BalasPadam
  6. sebab akak pun HILANG la dah berapa hari tak hengok fb dan blog.. otak dah naik tepu.. tak boleh nak terima dah... memang tgh tension tahap maksima..

    BalasPadam
  7. same lah kita kak..duk sebelah menyebelah pun macam buat2 tak kenal..mmg stress kita ni dah tahap gaban...gaban pun tak lepas stressnya macam kita!!!!ekekeke

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails