IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 6 Mei 2010

Jalan-jalan

Hari ni aku nak masuk kan aktiviti aku masa cuti Hari Pekerja minggu lepas...macam biasa kalau dah cuti mesti pergi jenjalan..tak jauh mana pun..jalan-jalan bandar Diamond Bay dan pergi Ipoh...kebetulan Diamond Bay masa tu tengah sibuk dengan perayaan Chitraporroum..(cam gitulah bunyinya)..satu perayaan bagi kaum Hindu..so..penuhlah dengan dorang kat bandar tu...pihak MPTI bukak booth dan gerai jualan dekat area Menara Condong..aku dan adik-adik sempat pergi sana..cuci-cuci mata...tengok-tengok apa yang patut dan beli apa yang rasa nak di beli...

Sabtu siangnya pulak aku pergi Ipoh..meneman mak yang nak buat bunga hiasan...nak menambah koleksi bunga-bunga plastik dalam rumah (takdo yang berkenan kat Diamond Bay ni kot..) dan jugak membeli barang-barang keperluan kenduri kahwin adik aku bulan 6 ni..duk tengah mak aku memilih bunga..aku sempat snap gambo kat bunga-bunga tu..hehe..macam dekat negara orang putih pulak aku tengok...macam tengah musim bunga...berwarna-warni gitu..ahaks....layan kan ajelah ekk.......

Menara Condong yang semakin condong...



With my sis

My bro yooo.....


Mak sempat beli benda-benda makan ni...hehe..sedap seh manisan tu...

Cewah!!!


Inilah bunga yang mak tempah tu..cantik tak???




CIKMA : Aku memang giler tangkap gambo..hehe......

3 ulasan:

  1. tak tempah sekali ker utkletak dalam kelas..

    BalasPadam
  2. bleh la ko bagi bunga hidup sempena mother's day ni....mak ko suka bunga kan

    BalasPadam
  3. kak min : tak minat letak kt meja kelas tu..buat menyemak jer..

    alfa : dia suka bunga plastik jer..bunga hidup ni dia x berapa sangat..ku bg jelah apa-apa yang boleh ku bg nnti masa tu...hehe

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails