IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 7 Mei 2010

Hoore....hoore

Inilah dia lagu yang aku pilih dengan cikgu-cikgi yang lain untuk persembahan perbarisan rumah sukan aku masa Hari Sukan esok...harap-harap budak-budak tu boleh menari dan goyang lebih gediks lagi masa persembahan tu nanti..dan aku harap jugak yang diorang tak malu-malu dan tak terlupa step-step persembahan tu nanti...chaiyok..chaiyok RUMAH TEMENGGUNG!!!!................





CIKMA : Ku rasa aku yang terlebih gediks nyer bila ajar diorang...hehe..layan seh!!!

2 ulasan:

  1. ko memang over berbanding budak aku tgk...semangat mcm tu yg kita mau

    BalasPadam
  2. ya betul..hehe..kalo aku tak gediks sama budak2 tu pun x nak buat..so..terpaksa mengediks jugak..buat bagi semangat!!!huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails