IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 4 Mei 2010

Letih...Stress???

Letih mak arini..hadui...ni semua gara-gara Jemaah Nazir dan orang-orang PPD nak datang sekolah...mana satu yang nak datang aku tak tau..nak datang serentak sekaligus...datanglah..dah kerja deme nak memantau perkembangan sekolah...

Tapi di sebabkab dorang ni nak datang..cikgu-cikgu lah yang kena bertungkus-lumus buat persediaan...persediaan dari segi pengajaran dan pembelajaran..fail-fail panitia...kebersihan dan keceriaan kelas..dan macam-macam lagi..yang pelik..kenapa setiap kali dorang datang..satu sekolah macam kecoh??macam nak runtuh satu sekolah...kelam kabut..aduhai...nampak sangat dorang ni ada lesen Agong..ekeke...

Hari ni je aku tawaf satu kelas sebab nak bagi ceria meria dan kasi bersih betul-betul kelas...siap warning dengan budak-budak kalau aku nampak ada yang kotorkan balik kelas atau gatal tangan pegang hiasan kelas tu aku halau dorang dari kelas..kejam kan???terpaksa buat..kalau tak dorang tu tak nak dengar kata...puas hati ler jugak tengok ada perubahan sikit kelas tu..nak kata 100% bertukar takdelah sangat..aku tokok tambah mana yang terkeluar idea dari otak aku  ni...

Balik umah..aku settlekan PATS..nak kata siap..tak pun..tulis nama dan letak markah jer...takde masa lagi nak lukis graf...bak kata puan besar aku..buat je mana yang termampu..jangan di biarkan kosong...ku buatlah jugak walaupun dalam keadaan letih..dan stress...stress ke aku???sikit kot..tapi masih maintain lagi...mungkin jugak rasa cuak kalau-kalau Jemaah Nazir atau orang2 PPD tu nak tengok aku mengajar kat kelas..kot-kot nanti dorang sound aku ker...gertak-gertak manja ker..hehe..aku layankan ajelah....maleh nak pikir u alls......aku cakap jer kat dorang..."Saya ni budak baru mengajar..kalau salah tolong tunjukkan"...tak gitu????

CIKMA : Sudah bersedia....ye ke???mintak-mintak dorang tak masuk kelas aku......huhu

3 ulasan:

  1. akak pun buat setakat temampu... tapi pg ni i kena ke ppd.. mintak tak terseempak lw ngan nazir2 tu.... biar dia ta ke sek kita dah esok....

    BalasPadam
  2. tak sempat nak buat lagi... dah tak tau nak buat mana dulu.. GB nak borang streaming lain pulak untuk LINUS...

    BalasPadam
  3. mcm-mcm skrang ni..keje jd bertambah2...tulah dulu duk sibuk ckp kt sume org cikgu ni bnyk keje..la ni..ditmbh lagi beban keje...ntahlah..

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails