IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 5 Mei 2010

Crocs

Ku nak pakai kasut Crocs ni masa Hari Sukan nanti..boleh ker???sesuai ke tak sesuai???...ku cuba pakai macam dah jadi Ronald Mcdonald lah pulok!!!hehe....layan kan jer lah....rugi pulak rasa kalau tak pakai...boleh tahan harga....entah apa lah mimpi ku nak pakai kasut cenggini...mak siap cakap bila masa nak pakai kasut ni...takkan nak pakai masa mengajar pulak kan???pegi jenjalan...kena pakai baju yang sesuai kalau pakai kasut Crocs ni..takkan pulak ku nak pakai seluar slack dan blaus??dah macam minah separuh jer orang tengok nanti...haha.......aku ni jenis pulak tapak kaki saiz tapak kaki bigfoot..jadinya kasut Crocs aku ni memang nampak beso gabak lah kalau di pakai...emmm...lantaklah..janji aku nak jugak pakai kasut ni masa Hari Sukan SKPI nanti...tunggu...........................


CIKMA : Sanggup cari warna merah tau...sebab rumah sukan aku warna merah!!!..fovourite colour den ni..hehe

5 ulasan:

  1. ha ha..MHJ..kelakar la..ada ker cam mcdonald...he he..akak pun golongan big foot..tapikan yg crocs kaler ni lawo pulak tengokla;)

    BalasPadam
  2. akak ada satu.. tp warna putih.. macam kelakar bila pakai.. tp sebab hubby yg belikan.. pakai jugak la..

    BalasPadam
  3. Yat Maria: mmg kelakar..mcam malu pulak nak pakai..tp nice kan kaler merah ni..kebetulan ader saiz..tu tangkap 1 tu...

    sayang2 ibu : ya...merah itu menawan jugaks!!!hehe

    BalasPadam
  4. kak min : ye ker...bleh lah pakai same2 nnti..ade geng..hehe

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails