Sunday 31 October 2010

HARI MESRA NIAGA SKPI 2010

Salam dan sejahtera....aku masih rasa sangatlah penat...otak still tak boleh berfikir secara normal lagi!!!huhu..bukan lah sampai gila...tapi..Cikma memang penat...hari ni pun ada hal...rasanya 7 hari waktu bekerja this week...macam nak cuti sekolah je esok!!bila pikir balik..kertas soalan dan bertimbun atas meja..yang lain-lain nyer kerja pun ada yang belum settle...so, terpaksalah buat...kena buat..wajib buat!!!ngeee...

Entri kali ni...Cikma just nak share tentang suasana Hari Mesra Niaga SKPI 2010..ramai yang datang, walaupun pada awal pagi semalam sangatlah hujan lebat.....dalam pukul 9.00 pagi baru reda..apa-apa pun Cikma enjoy walaupun semalam hati aku juga sayu...:(...kenapa???biarlah...hanya ALLAH SWT, aku dan pihak sebelah sana je yang tahu...jujur...sampai ke saat ini aku masih rasa sedih...sayu..dan perasaan ni masih belum stabil...aku akan cuba kawal perasaan..sampai bila???aku tak pasti..cuma..aku akan kenang kejadian semalam sebagai satu pengajaran buat aku di masa depan....

So, enjoyz tengok gambar yang sempat aku ambil semalam..macam biasa si tukang amik gambar tidak wujud di dalam gambar ok!!!busy sungguh-sungguh semalam...nak kata untung tu..adalah sikit..barang ada lagi sikit yang belum di jual...tengok keadaan, kalau ada rakan-rakan sejawat nak beli..harga boleh runding...hehe..janji dapat balik modal pun jadilah....hehe.......:)








Antara barang-barang yang aku jual di GERAI JUALAN DAN PAMERAN PIBG..



Teka berat kek dan kuantiti gula-gula..pemenang nya.....


SI MAMAT POYO LAGI GEDIKS!!!hehe....yang teka gula-gula tu tak nak ambil gambar..ada sorang pengunjung yang dapat teka..tahniah lah ekk pada parents tu..:)


Ramai betul nak masuk RUMAH HANTU ni!!!ngeeee...


Bersedia....di takutkan dan menakutkan!!!haha


Gerai kupon yamg sentiasa sibuk..lagi-lagi yang badan beso tu...ngeee..:)

Inilah yang dapat aku share...seronok??bolehlah..penat???memang penat giler....apa-apa pun rasanya semua pengunjung enjoyz...kan....

CIKMA : Havoc nya Hari Mesra Niaga 2010 ni sebab ada KLFM..secara live ekk...ada artis lagi yang datang..pelawak SATHIA, penyanyi BEINDA dan JAY JAY...suka lah yang pihak di atas tu!!!huhu...

4 comments:

  1. happening! meriah betul hari mesra niaga tu.. tp mana gambar cik ma?

    ReplyDelete
  2. tak dpat merasa kemeriahannya tahun ni....

    ReplyDelete
  3. kak mas : biasalah kak..si tukang amik gambar mmg takdo dalam ini gambo...huhu...

    ReplyDelete
  4. kak min : takpe..thn depan insyaallah ada lagi...:)

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...