Thursday 14 October 2010

Jadi emcee esok!!!

Salam dan sejahtera...Cikma tengah berdebar ni..hehe..bukan sebab apa pun..esok aku kena jadi emcee untuk Sambutan Hari Kanak-Kanak peringkat SKPI...adeh!!!macam biasa..aku tak buat apa-apa preparation pun..tak macam last year ok!!!record suara sendiri sebab nak pastikan intonasi suara dan sebutan jelas dan terang..wah!!!dan hasilnya...ramai yang berpuas hati aku handle majlis tu secara solo....:)

This year...aku berpasangan dengan Cikgu Razak...nampak berkaliber dalam mengacarakan beberapa majlis sebelum ni...so, aku tak rasa nervous sangatlah sebab ada orang back-up aku..tak le sensorang atas pentas..at least kalau aku tersasul ke atau terhilang ingatan sekejap atas pentas esok...adalah yang boleh cover kan....hehe..

Cikma kena asah jugak vokal ni...rasa macam perit sikit...2,3 hari ni nampak macam tekak terasa gatal dan batuk-batuk...harap-harap esok ok....tadi pun dah terjerit-jerit masa budak-budak tahun 1 berlatih untuk pertandingan pakaian 1 Malaysia..terasa anak tekak macam nak terkeluar je...so...chaiyok2 Cikma!!!!!



CIKMA : Tak sabar nak pegang mikrofon esok!!!.............:)

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...