IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 29 Oktober 2010

Lega....buat masa ni!!!

Alhamdulillah...lega rasa sikit kepala otak...masalah semalam dah dapat di settlekan...nasib boleh terpikir back-up yang lain yang secara tidak sengaja muncul dalam fikiran aku..thanks pada Kak Intan..yang tolong aku tadi carikan beberapa item yang agak-agak sesuai untuk aku jual semasa Hari Mesra Niaga esok di SKPI...

Walaupun semalam aku cakap malas nak pikir masalah yang aku hadapi...tapi macam biasa...aku tak boleh nak anggap sesuatu benda tu remeh...espicially benda ni melibatkan tanggungjawab aku sebagai ketua gerai PIBG..kalau dah di beri tugas..aku kena buat dengan sedaya mampu dan bersungguh-sungguh...kecuali..kalau tugas itu memang aku tak suka buat..lantaklah...memang tak hingin aku nak buat..ngeee....

Cuma untuk pameran...aku memang lupa betul pasal pameran esok...terlalu memikirkan tentang gerai jualan, pameran aku abaikan...aku pun tidak di follow-up oleh s/u PIBG..baru malam tadi dia cakap..hadui...kena pulak arrange tempat...dalam kelas...tapi nak menyusun kerusi meja tu yang berpikir 16 kali..aku ke yang kena buat sorang..kalau ikut petang ni janji nak buat..tapi di sebabkan ada benda yang masih aku belum settlekan di rumah..so, terpaksa di postponed kan...dah sms mamat tu..tak reply..tak tahulah dia dah susun ke tak...pening gak kepala pikir....aku ke yang kena susun...dah le pompuan...semua yang bawah gerai jualan dan pameran PIBG ni semua nya pompuan...mamat tu cakap dia boleh tolong aku..but aku takut dia sibuk je petang ni..paham tugas dia lagi banyak berbanding aku yang ala-ala je ni...last-last..aku bagitau kat dia...buat esok pepagi...kena lah aku keluar awal dari rumah esok....emmm....rasa lega kalau Hari Mesra Niaga ni dapat settle cepat....dah selesai..aku rasa otak akulah yang paling bahagia daripada bahagian anggota badan aku yang lain kalau dah selesai semua....ni belum masuk kerja nak menanda kertas soalan akhir tahun dan pelbagai kerja lagi lepas ni...itulah dunia sekolah...awal tahun dan akhir tahun memang antara waktu yang paling sibuk kepada para pendidik...redha ajelah ekk..dah tugas kita kan...:)

Insyaallah..gerai PIBG akan di buka seperti biasa...apa aku jual..emm..datang esok ke SEKOLAH KEBANGSAAN PANDAN INDAH, KL untuk bersama-sama memeriahkan HARI MESRA NIAGA 2010..macam-macam ada!!!

CIKMA : Cerita lain pulak yang keluar..buat aku pening kepala sekejap tadi...tapi bila pikir-pikir balik...emm..aku malas nak layan...nanti buat aku jadi stress jer....

2 ulasan:

  1. sori eh cik ma..melilau gak tadi tapi nape tak nampak ko...

    BalasPadam
  2. alfa : ade je lah aku..smpai abis aku kat sek...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails