Tuesday 12 October 2010

Makan-makan di.........

Malam minggu...(bday aku)..sempat ABAH dan MAK bawak aku dan 2 orang adik-adik aku makan malam di Restoran Sutera Indah, kat DIAMOND BAY..sempena sambut besday aku yang ke-29 tahun..thanks to ABAH dan MAK yang sudi belanja aku makan...peh!!!kenyang seh...berbaloi-baloi...cuma yang tak berapa best...my bro aka Syam telah kehilangan handphone kat restoran tu...ntah macam mana boleh tertinggal atas meja tu...masa tu aku tengah isi minyak kereta...kena patah balik ke sana..dalam 10 minit lah kot rasanya...tengok atas meja tu dah takde...tanya owner restoran..dia cakap takde...pekerja yang kemas meja tu pun kata takde...uihh..pelik..cepat betui pencopek tu mencopek hp adik ku itu..memang kalau aku dapat aku siat-siat tangan dia...my bro pun satu...careless kemain...nasib ada satu lagi hp...kalau tak...menangis tak berlagu lah jawabnyer...

So, lenlayan kejap gambo-gambo yang sempat aku snap masa dinner aritu......zass!!!


Best giler...Ikan Siakap Stim ala Thai...


Kailan Ikan Masin


Sup Sayur Bebola


Telur Bungkus


Udang Goreng Tepung


Tauhu telur masak hitam



Sempat posing sebelah air gitu...:)


ABAH N MAK...


Makan time..masa ni my bro duk sibuk bersms ngan buah hati...ada lagi hp tu...






Licin u'alls!!!huhu

CIKMA : Bersyukur ke hadrat ALLAH SWT kerana di kurniakan keluarga yang bahagia dan penyayang...semoga kami semua di tempatkan di kalangan orang-orang yang baik....aminnn.........

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...