IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 23 Oktober 2010

AMALIN - 3 BULAN

Alhamdulillah...bersyukur ke hadrat ALLAH SWT kerana memperkenankan doa-doa mereka yang mendoakan kesejahteraan AMALIN..dah masuk 3 bulan AMALIN...tak sangka masa cepat sangat berlalu...AMALIN semakin baik...dah boleh senyum kalau kita mengagah dia...mulut macam nak bercakap..dah pandai renung-renung orang...tengah nak belajar kan....budak-budak memang suka melihat benda yang pelik...mula dia tenung jer...:)

ALIN dah pun di botakkan minggu lepas dan bersunat sekali..semalam dia ke IJN untuk pemeriksaan kesihatan dia espicially jantung...berat dah 3.0 kg...satu perkembangan yang sangat baik...suka rasanya bila dia boleh
minum susu dengan banyak...meragam pun dah tak berapa sangat..kalau meragam pun cuma lapar atau buang air besar je...

Aku berharap sangat AMALIN akan sentiasa sihat dan sejahtera....dapat membesar seperti kanak-kanak yang lain...rindu nya kat ALIN...:)...MAK NGAH SAYANG KAT ALIN....MUAH..MUAH...

Ni wajah latest ALIN yang dah kena botak...hehe..sebijik macam muka ALONG kecil-kecil dulu..lebih-lebih lagi dahi nya yang luas tu.....:)


AMALIN YANG COMEL!!!HEHE





CIKMA : ALIN dah boleh tau nama dia kena panggil...duk tengok jer kita bila dengar nama dia.....:)...

4 ulasan:

  1. .....alhamdulllah..semuga amalin terus membesar dengan sihat.....
    cik ma x gi skul kah?
    ..akak teringan tapi x mampu & x larat...selsema sudah!..pale pun dah denyut2...tdo ajelah ubatnya....

    BalasPadam
  2. makin lama makin comel.. cute..moga alin sentias kuat semangat..

    BalasPadam
  3. mamaijat : Aminnn..doa2kan...g sek gak...baru balik lah jugak tadi..jd emcee bidan terjun...:)

    BalasPadam
  4. kak min : hehe..comei mcm mak ngah nye kan!!!..:)Insyaallah..doa2 kan...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails