Thursday 28 October 2010

Malas nak pikir...

Bila di pikir..sakit rasa otak..kalau tak di pikir...apa pulak yang nak aku buat..last sekali...malas dah nak pikir...ada ke tak..aku teruskan jugak...emmm...

Kalau takde..kira tak banyak sangatlah kerja...tapi terpikir pulak kan Puan Besar tanya..tapi macam biasa..bila aku tanya orang yang dah berpengalaman...dia cakap biarkan...takpe..jangan risau..jangan pening-pening kepala..lega lah sikit otak aku ni...tetap jugak aku try tanya pihak sebelah sana tu...tapi still tak dapat nak contact..bengang pun ada ni...tapi aku memang malas nak pikir...kalau sampai esok dia tak reply call aku..maknanya...aku buat jelah apa yang ada...kena jugak lah tukar plan...bagitau pada kengkawan yang under aku ni tentang tugas diaorang..andai kata adalah barang yang aku order tu...kira semua kena datang dari pagi sampai petang..tapi kalau takde...aku akan arrange ikut time..

Hopefully hari Mesra Niaga pada Sabtu ni akan berjalan dengan baik...harap jugak Mem Besar tak tanya aku soalan-soalan cepu mas tentang problem yang aku hadapi sekarang..yang penting aku nak enjoyz jer nanti!!!..layannn........:)

CIKMA : Baru excited nak menjual bagai..tapi last minute...hadui..hampeh betul!!!

4 comments:

  1. buat tak tahu jer....kata tau last minit...

    ReplyDelete
  2. kak min : emm...mmg nak buat x tahu...biarkan je lah..bkn rezeki nak menjual...:)

    ReplyDelete
  3. ko nak jual apa sebenarnya cik ma

    ReplyDelete
  4. alfa : ko tgk jer sok aku jual apa..:)

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...