Tuesday 26 October 2010

Pecah Rekod!!

Huwaaa....Salam dan sejahtera....sedapnya tidur semalam..hehe..hujan pulak kan..memang best tidur petang...lepas balik sekolah..tak boleh nak buat apa...mengantuk ya amat...tak tahu pasal apa letih sangat aku petang semalam....

Kerana letih..aku buat rekod..pergi sekolah pukul 8.00 pagi!!!erk....tersedar pukul 7.30 pagi..walhal dah set jam pukul 6.30..bukan tak dengar alarm...lepas dengar..aku boleh sambung tidur..konon-konon nak lelap sekejap dalam 10 minit..last-last 1 jam terlajak!!!...

Qadha solat subuh...mandi dan siap macam orang tak cukup tangan..sms KAK MIN konon-konon suruh cover..masa bersiap tu terpikir..hari ni Isnin..pagi ada assembly, tak delah nak rush sangat..paling koman budak-budak masuk kelas dalam pukul 8 pagi..tup-tup..tak terpikir yang hari ni budak tahap 2 dah start exam akhir tahun..so, assembly takde..huhu...budak-budak masuk awal ler dalam kelas...tak tahu lah macam mana dalam kelas 1 Bestari tadi..sesampai je kat area sekolah..aku tengok kereta Puan Besar dah ada..ngeee...aku dengan laju nya bergegas ke kelas...tengok dari tepi tangga nak ke kelas tu nampak lah Puan Besar dah tercongok kat depan pintu kelas 1 Bestari..haduilah..boleh lah pulak dia singgah kat situ..

Kebetulan ada 2,3 orang murid nampak aku terus meluru depan aku..bagi cover kupon Mesra Niaga kat aku suruh masuk dalam bekas cabutan bertuah..aku terus naik atas..tulis nama dan amik buku rekod mengajar..kebetulan masa nak turun balik ke kelas terserempak dengan PK 1...cover diri sendiri beb!!!sembang kejap dengan dia..buat-buat soalan bodoh gitu..hehe...dan Puan Besar pun naik nampak aku..siap berlakon bagai depan dia...cakap konon aku tak perasan yang hari ni tahap 2 jer yang exam...lupa yang tahun 1 start hari Selasa...hehe...lepas aku...terus masuk kelas..macam biasa buat muka poyo depan budak-budak...kelakor2.....:)


So, conclusionnya Cikma..janganlah tidur lewat sangat ekk..pastu..dah bunyi alarm tu terus bangun..jangan dok sibuk nak tidur balik..ngeee...:)...maybe nilah penangannya bila sejak seminggu ni waktu tidur aku tak tentu...lewat tidur...kurang tidur dan sebagainya...badan dan otak letih..tapi mata tak boleh nak pejam...ntah tak tahu pasal apa..adakah ni kesan-kesan diet ekstrim yang aku amalkan???emmm..confused2....


CIKMA : Lega sebab semua barang untuk Hari Mesra Niaga dah settle...just tunggu barang daripada supplier...maybe Khamis ni dia hantar ke sekolah...teruja...tak sabar nak berniaga nanti...:)

2 comments:

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...