Tuesday 12 October 2010

Problem....

Sejak reformat balik lappy aku ni..macam ada je benda yang tak kena...bukan lah problem yang besar mana..tapi bila bukak internet melalui Mozilla Firefox...aku akan mengalami....:

1) Situasi di mana aku susah sangat nak upload gambar dalam blog..dia akan cakap Mozilla having a problem...dan aku terpaksa klik dont' send ataupun debug....apasal ekk???

2) Nak bagi komen pada kengkawan dalam blog pun susah..sama jer problem nyer ngan upload gambo...

3) Aku jugak mengalami perkara yang sama bila aku upload gambar dalam muka buku aku...dulu tak silap boleh 5 keping gambar sekali gus di upload..sekarang 1 jer...ye ke??ataupun aku nyer Mozilla ni bermasalah???

4) Susah jugak aku nak tengok YOUTUBE...still the same problem...Mozilla tak boleh bukak...emm

5) Senang tak enkorang bukak blog aku???ada member cakap susah nak bukak blog Cikma ni...kena bukak pakai Mozilla jer...ataupun kena jawab soalann cepumas yang keluar sebelum boleh masuk blog Cikma ni...Cikma nak mintak tolong sesangat...sebab rasa cam kurang jer yang masuk blog Cikma..tak macam dulu-dulu kala...emmm...tolong ekk..bagitau.....:)

CIKMA : TERTEKAN!!!!!!!!

4 comments:

  1. rasanya mozilla tengah ada problem.. dh 3,4 hari gak ler... mmg leceh! akk kalau bukak blog follower akk semua ilang... pastu bila buat n3 baru masa preview ok bila view blog tungang tebalik susunan ayat akk huhuhu... FB pun sama! ntah pe2 ler :(

    ReplyDelete
  2. kak mas : ye ke kak...hadui..pening lah kepala..tulis blog dalam mozilla...upload gambar dalam google chrome..itupun lembab...tu rasa cam takde mood nak buat entri baru..walaupun banyak nak di tulis....

    ReplyDelete
  3. tak tau pasal ni.. sebab akak pakai google chrome

    ReplyDelete
  4. kak min : saya slau guna mozilla kalo serve internet...laju sikit...google chrome cam lembab ler...

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...