IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 10 Julai 2010

Layan BOLLYWOOD...

Entri yang sesaja lagi..sebenarnya bosan..lepas tak tahu nak tulis apa...macam biasa hari Sabtu kan ada cerita Bollywood..baik channel biasa atau channel Astro...lama betul tak layan cerita Bollywood..lagi-lagi cerita-cerita lama...dalam tahun 90-an..cerita-cerita Bollywood nya best-best belaka..seronok tengok cerita, tarian, pelakon-pelakon yang hensem dan jelita belaka...dan yang pasti takdelah babak-babak panas...yang sekarang ni banyak sangat tayangan yang sesuai untuk 18 tahun ke atas jer.....tak kuasa Cikma nak tengok!!!

So, enjoy ekk video dari filem-filem pilihan Cikma...terbaik dari ladang!!!!hehe...layann........

FILEM : TAAL




FILEM : DIL TO PAGAL HAI




FILEM : PUKAAR




FILEM : DIL SE




FILEM : KUCH KUCH HOTA HAI




FILEM : DUPLICATE




FILEM : DILWALE DULHANIA LE JAYENGE




FILEM : PARDES




CIKMA : Minat SRK......

4 ulasan:

  1. cerita hindi dulu2 best... suka jugak layan.. tp yg terbaru dah jarang tgk..

    BalasPadam
  2. ko bukan ke dah lebih 18 tahun?? apahal ko tak suka tgk citer 18?? aku suka je..heheheh

    BalasPadam
  3. kak min : samalah kita..dulu siap beli vcd original lagi (SRK jelah) skang...tunggu kat tv jer...

    BalasPadam
  4. alfa : haha....ko mmg kan..aku tgk sekali sekala x per lagi..tp kalo selalu...menggetar dan menggoncang jugak hati ni..hehe

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails