IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 7 Julai 2010

TAMALLY MAAK.....KAHO NA KAHO...ALWAYS WITH YOU...

AMR DIAB - TAMALLY MAAK





Tetiba ok...aku teringatkan lagu ni..dulu suka na dengar lagu arab ni...di tambah dengan encem nya penyanyi AMR DIAB ni...hehe..bukan pe...aritu ku tgk astro channel 105..Rentak BOLLYWOOD gitu...lama tak layan lagu-lagu hindi ni aku pun layan lah..pastu program ni tayangkan satu lagu hindi yang lagunya di adaptasi dari lagu TAMALLY MAAK ni..suka pulak aku dengor...hehe..so, layan-layan kan ok!!!!


VERSI BOOLLYWOOD....KAHO NA KAHO





CIKMA : Ouw!!!'seksa' sikit ekk video klip yang versi bollywood ni..pandang sebelah mata je ekk!!!huhu

2 ulasan:

  1. hihi..tak sangka minat bollywood cik ma

    BalasPadam
  2. alfa : boleh lah..dulu zaman KUCH KUCH HOTA HAI memang aku gila sekejap bollywood ni..tp skang suam-suam kuku jah!!!

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails