Sunday 21 March 2010

Semoga panjang umur mak aku...

Malam tadi..iaitu bersamaan 20 Mac 2010..aku dan famili besar aku buat celebrated birthday mak dekat Restoran Sutera Indah, Teluk Intan..huhu..best giler sebab semua adik-beradik ada dan jugak kakak ipar serta adik ipar aku yang baru di ijabkabulkan dengan adik aku semalam..(19/03/10) pun ada...penuh lah meja tu dengan makanan yang dah di tempah oleh abang aku...

Sebenarnya, ini semua perancangan aku..huhu..dah terlanjur kan semua ada, so nilah masa nya nak buat suprise kat mak kiteorang...memang bab makan dekat restoran tu memang mak tahu..tapi bab aku buat suprise bawak kek dari luar restoran sampai lah ke meja tu memang kejutan..mak memang tak tahu pun aku nak buat camtu..hehe..berjaya gak lah buat perancangan yang last minute ni...huhu...siap aku pasang lilin suruh mak tiup tu..huhu..mula mak macam segan sebab semua orang dalam restoran tu tengok..tapi demi anak-anak..dia dengan malu-malu kucing pun tiup jugaklah lilin tu..huhu

Hasilnya..kami semua kekenyangan malam tadi..huhu..tapi aku rasa ni lah celebrated hari jadi mak paling havoc di buat oleh anak dan menantu nya...SEMOGA MAK PANJANG UMUR, DI MURAH REZEKI, SENTIASA DI LINDUNGI OLEH ALLAH SWT DAN BERBAHAGIA SELALU....LUV SO MUCH MUM!!!!


Lepas tiup lilin kek..smile!!!



Kek bday mak aku..Secret Recipe tau!!huhu



Tengah potong kek..



One big happy family!!!huhu



Hehe..romantic couple..suapan dari suami tercinta aka abah aku..



Suapan dari mak kepada abah pulak..huhu..ni aku suruh ni..hehe

CIKMA : Kenyang giler aku malam tadi...dah rasa macam ular sawa lah pulok aku ni...huhu

5 comments:

  1. tgk kek dah tau dtgnya dari secret recipe...

    happy birthdya untuk mama akma...

    ReplyDelete
  2. akma ni komen untuk cite sengal ko..hehe..ko tanya aku nak jeling sapa kan?? tu lah ko very de lambat..hafiz tinggi n hafiz hensem dtg sekolah dah seminggu, hari last baru ko tau kewujudan mereka...adoiiiiiiiii.....apahal aku pulak yg alert dulu ni..hehehehe...jadi ko kena bertindak cepat n tangkas lepas ni

    ReplyDelete
  3. alfa : huhu..tq (aku wakil mak aku..)
    hehe..bkn 2 org mamat tu umur muda dr kite ker..huhu..pas ni mmg kompen aku bertindak cepat dan tangkas..(macam polis daa...)haha

    ReplyDelete
  4. moga panjang umur dan murah rezeki utk mak cik ma

    ReplyDelete
  5. amin....tq kak min..moga-moga org tua kita sihat-sihat dan berbahagia selalu...

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...