IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 3 Mac 2010

Jadi Diri Sendiri

Statement aku arini...JADI DIRI SENDIRI..tak payah nak kisah-kisah tentang hati orang dan perangai orang..sebab..kalau pikir..kita yang stress...pening-pening...jadi..jangan nak kisah tentang orang punya perasaan...dorang nak sentap ke...nak marah ke...nak apa ke...kita tak payah layan...kita ada mulut...ada tangan...ada otak...so...sukati lah nak tulis apa ke...nak kutuk apa ke...nak pegi mana ke...ADA AKU KISAH!!!!....layan beb layan.....

CIKMA : Ada ke yang terasa dengan statement2 aku sebelum ni...emmm...nak terasa tu korang punya pasal...so..conclusions nyer...korang kena belajar jadikan hati korang tu hati platinum ekk...jangan jadi hati lembut macam nestum yang kena rendam ngan susu...ikut hati aku yang dah jadi keras macam berlian..susah nak pecah walaupun kena laser....haha...(bukan berlagak tapi itu yang kita kena buat dalam hidup kita lagi-lagi dalam dunia yang semakin mencabar ni...)pikir-pikirkan lah...

2 ulasan:

  1. yg penting.. pandai bawa diri...

    BalasPadam
  2. ya betul.....sukati depa nak cakap apa pun...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails