IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 6 Mac 2010

18......20...

Hari ni....aku dapat jawatan baru lagi...haha (rasa macam nak potong jer pankreas aku!!!)...jadi AJK PIBG..sapa lah yang mention nama aku ni...heran-heran...nasib aku tak ada masa dorang bagitau tadi (aku balik awal!!!)...malas nak tunggu lama-lama...tapi dalam hati...aku dapat rasa yang aku ada dalam jawatan PIBG sekolah aku ni..emmm..alahai...kalau ada tadi...bergegar satu DEWAN tu...kalau nak tengok aku mengamuk lah!!!..nasib aku balik cepat...emmm...

Sekarang aku dah ada 18 JAWATAN untuk tahun 2010 ni...so...aku nak tanya lah ada sapa-sapa nak tambah jawatan kat aku lagi ke...aku TERINGIN SANGAT nak jadikan jawatan aku ni sampai 20...baru dapat pecah rekod...GURU PALING BANYAK JAWATAN DI SEKOLAH...tak pun untuk SELURUH MALAYSIA...ADA AKU KISAH!!!!!

 

CIKMA : Aku sekarang terima je sume jawatan...sama ada aku nak buat atau tak...AKU PEDULIK APA!!!sapa suruh aku pegang jawatan banyak-banyak!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails