Thursday 25 March 2010

Otak ku BLANK!!!

Entah le nape tetiba otak aku ni jadi blank???blank??? dalam istilah planet Marikh..otak mu menjadi socai..(dungu sebentar..)haha...nak komen2 dalam muka buku pun dah tak selalu sangat..kalo ada tu pun tengah paksa otak aku ni berpikir...tu pun susah jugak nak suruh jari aku ni mengetuk keyboard..walaupun aku dapat tulis dlm entri ni..tapi nak tulis satu ayat pun payah!!!hadui lah...napa ekk...sian pulak member2 aku dalam muka buku yang suruh duk aku berkomentar......




Rasa-rasanya...aku kena rehatkan otak aku ni barang seminggu dua...rehatkan minda dari anasir-anasir luar dan jugak dalam....nak brain wash otak ni kejap...scan dulu..takut-takut ada virus..pastu delete..reformat...dan bermuhasabah diri..hehe...

So, kalo lepas ni tengok dalam muka buku aku atau blog yang tidak di update barang seminggu dua ni..paham-paham ajelah...nanti kalo otak aku dah tak blank...aku akan continue berkomentar dan ber blog....tunggu kan kedatangan komentar aku yang jitu dan bernas!!!haha...(jitu ker???)

CIKMA : Badan sihat...otak cerdas...

4 comments:

  1. baru seminggu sekolah cikma..agak2lah nak blank pun...ke blank bila tgk cikgu2 praktikum tu..hahaha

    ReplyDelete
  2. kah3...tak de maknanye aza...aku kena rest lebih kot...haha..idea tak leh kuar..

    ReplyDelete
  3. ok..kita rehat kan otak sabtu ni. jom ikut akak pi pesta buku. kita pi ptg la..lps koko

    ReplyDelete
  4. ok..bisa2..plan jadi sok...

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...