IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 21 Mac 2010

Kisah Cinta...

Well...di sebabkan kisah sengal aku telah tersiar dalam blog aku..rasa-rasanya lepas ni mungkin dah takde lah kisah sengal aku untuk part yang akan datang..tunggulah bila aku dah dapat calon pilihan hati yang sesuai untuk aku...boleh lah aku sambung kisah sengal aku tu ekk!!!

Cuma..aku nak kongsi beberapa lagu yang tangkap lentok baik punyer dari firasat aku ler...best layan lagu-lagu ni..hehe....


CINTA TAK BERSYARAT - ELEMENT






KEKASIH YANG TAK DIANGGAP - KERTAS






KETIKA CINTA BERTASBIH - MELLY GOESLOW






TERUSKANLAH - AGNES MONICA






KHATIMAH CINTA - SIXTH SENSE






JANGAN BILANG TIDAK - RAFFI AHMAD FT AYUSHITA






CIKMA : Peratikan lagu dan video klip ni..hehe kebanyakan nya lagu-lagu dari seberang jadi pilihan aku..kenapa???sebab lagu-lagu dorang ni lebih dekat di hati kita...sangat melankolik dan menusuk kalbu..andai lah komposer negara kita dapat buat lagu-lagu macam ni..rasa-rasanya peminat-peminat lagu kita akan beralih mendengar muzik Malaysia..tak gitu???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails