Sunday 28 November 2010

ZAMAN TADIKA

Hehe...macam apa2 ntah...kalau para blogger tengok gambo ni...gelak dalam hati je ekk...tetiba teringat zaman tadika...Cikma tadika kat belakang rumah jer...kat surau kawasan perumahan aku ni....la ni..ada lagi tadika Islam ni...tapi time aku dulu..rasanya lagi best!!!syok giler...ramai kawan...penuh kawasan surau tu tempat kiteorang belajar ABC, 123, Alif Ba Ta....apa-apa pun...aku teruja sebab walaupun dah berbelas-belas tahun berlalu...ada lagi rakan-rakan yang dapat di contact...jumpa balik dalam muka buku...dan ada jugak yang aku still contact sampai sekarang....kalau tengok sekarang ni pun...semua nya dah ada kehidupan masing-masing...seronok tengok dorang dah berjaya dan punyai keluarga sendiri...harapan Cikma agar persahabatan ini akan kekal untuk selamanya....:)

Cuba cari Cikma yang mana satu???

Lead untuk nasyid..peh!!!vokal dah mantap dah masa ni..ngeee..

Baru perasan time tadika dah rasa pakai jubah!!!hehe

Aku kurus lagi masa ni...hehe

CIKMA : Teringat masa tadika dulu...macam-macam benda dan perkara yang di ajar oleh ustazah2...syok sungguh time tu!!!....:)

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...