IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 16 November 2010

Salam Aidiladha 1431 H

Alhamdulillah...aku selamat sampai ke Diamond Bay...penat, letih semua ada...aku gagahkan jugak bawak kereta tadi...kalau ikut hati...rasa dah malas nak pegang stereng kereta...tapi sebab nak Raya esok kan...kena lah jugak bawak kereta...:)

Malam u'lls baru sampai..nak dekat pukul 9 malam jugak lah sampai rumah...keluar dari KL dalam pukul 3.30 petang...nak tunggu hujan reda sikit...memang petang tadi hujan sangatlah lebat...dan kompem jalan jammed sebab hujan lebat..singgah pulak aku sekejap ke Klang...ke rumah ALONG...jenguk AMALIN dan solat Asar dulu...dalam pukul 5.30 petang aku gerak ke Teluk Intan...tak sangka banyak lah pulak kereta menghala ke Perak...tu yang sampai lewat...hujan sepanjang perjalanan..dan bila hujan di tambah sejuk..mata aku lagi nak tutup!!!..hadui...drive pulak sorang...rasa memang tadi tahankan diri jer daripada terlelap...aku puasa hari ni pulak..so, berbuka air kosong jer tadi dalam kereta....tapi...Alhamdulillah...aku selamat sampai akhirnya..:)

Sampai rumah terus jenguk dapur...lapar seh!!!tengok MAK dah masak rendang..apa lagi makan ler...di tambah ketupat segera dan lemang ada..huhu...belasah lah makan kan!!!but...sikit jer aku amik...alas perut jer..tak boleh makan banyak-banyak....:)

Di kesempatan ini..Cikma nak ucapakan Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua blogger, rakan-rakan dan juga teristimewa buat keluarga...di harap kalian semua bergembira menyambut Hari Raya Qurban ini..kepada rakan-rakan yang tidak dapat beraya di kampung..jangan sedih-sedih ekk...ok per Raya kat KL...enjoyz ekk berhari Raya.......LUV N PEACE!!!!!


CIKMA : Mahu sentiasa gembira...redha..dan sabar...........:)

2 ulasan:

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails