IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 23 November 2010

Tag 25 soalan...

Salam dan sejahtera...pagi yang indah...sempat berentri baru sebelum ke sekolah...ok per...malas nak tidur balik...karang terlajak pulak...hehe....

Tima kasih buat kawan aku sorang ni..(ko memang suka bagi aku soklan kan!!!nak korek rahsia aku lah tu!!!hehe) si alfa ni....tapi sorry lah sesangat..lambat betul aku nak balas balik kan...busy u'lls..ko pun tau kan!!!nak sangat tau tentang aku ni..ko tengok jer jawapan aku bagi ekk....:)

Ceritakan 25 benda berkaitan dengan diri anda (banyak ler pulak!!!)

1) Lahir dan asal 100% dari Perak

2) Jawa peranakan (campur2 ekk)

3) Bujang (haha!!!!)

4) Masih berkeinginan nak kurus (sentiasa ada..:)

5) Memang cita-cita nak mengajar anak orang (cikgu lah tu...tak pun lecturer..)

6) Agak sensitif (agak jer...bukan memang????hehe)

7) Moody (yang ni ko dan lain-lain tau kot)

8) Keras kepala dan degil (susah nya nak buang sikap buruk ni...)

9) Suka benor memasak...(walaupun kenkadang apa yang aku masak tu x jadi...:)

10) Garang dan tegas (sangatlah tu...:)

11) Kalau tak suka sesuatu tu...memang tak sukalah!!!..jangan suruh aku suka...(berapa banyak suka daaa..:)

12) Hobi terkini (update blog!!!..every day ok!!!)

13) Tang tengok cerita sedey2...meleleh gak air mata ni...(huhu...kan...nampak jer garang..tapi...dalam hati ada taman!!!haha...)

14) Teringin nak naik kapal terbang (bila lah ekk...)

15) Nak pergi negara orang ( ni pun bilalah nak pergi....:(.....)

16) Agak tak berapa suka shopping...tapi sekali keluar pegi shopping...beratus gak keluar...gitu...hehe

17) Suka dengar lagu-lagu lama....

18) Anak nombor 2 (sama cam ko azza...jadi ko memang dah tau perangai aku camne kan....)

19) Suka tengok benda-benda unik dan pelik

20) Aku berkawan dengan sesiapa jer....janji ko tak lukakan hati aku....kalo tak .....kim salam jelah....

21) Suka tengok channel sports (walaupun aku bukan kaki budak sport...:)

22) Bila aku pakai sesuatu barang tu..aku akan guna sampai benda tu tak boleh di pakai lagi...save cost ekk..

23) Suka kumpul dan baca buku motivasi...

24) Teringin nak ada rumah dan harta yang lebih...nak jugak aku bersedekah pada yang memerlukan....

25) Emmm...and last....aku nak.......(aku rasa ko paham kot!!!!hehe)


Kena tag 25 orang...(aduhai..ni yang lemah...sapa-sapa nak amiklah ye....sudi-sudikan...:)


CIKMA : Penat aku pikir 25 jawapan ni...aduhai.....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails