Thursday 11 November 2010

REDHA....

Mood......tolong!!!!!baru nak ceria...happy...gila-gila...sekali lagi aku di duga...sayunya hati...sedih yang teramat...aku pun tak tahulah lepas ni apa yang jadi...:(

Sakit sebenarnya rasa tadi...nak kata hancur hati..emm...belum lagi lah nampaknya...tapi..memang betul...aku dah tawar hati...sangat-sangat....dan bila aku dah buat keputusan..aku takkan toleh ke belakang lagi...aku tak kisah dah lepas tu...kalau di pujuk sekalipun...aku takkan terima...full stop!!!apa nak jadi...jadilah....

Pengorbanan yang aku buat...penat lelah aku...emm...entahlah...terasa bila nama aku di mention tadi...sentap gak...tapi nak buat camne...aku bukan pilihan....ada yang lebih baik....dan aku dapat agak siapa yang dia akan pilih menerajui guru-guru baru tahun 1 untuk sesi 2011....

Dan aku dah buat keputusan....pilihan aku...next year aku akan tinggalkan dunia tahun 1....dah tawar hati nak mengajar...walaupun aku terlibat dalam kursus KSSR bagi Dunia Seni Visual...aku akan bagi in-house pada guru-guru yang akan mengajar tahun 1 untuk tahun depan....aku dah pun bagitau pada Penyelia Petang..dan dia pun sebenarnya memang tunggu aku untuk turun ke petang...so, lepas ni...Cikma akan kembali mengajar petang...di kesempatan ni jugak...aku nak ucapkan ribuan terima kasih bebanyak pada rakan-rakan sejawat terutamanya guru-guru tahun 1...kita adalah yang terbaik...hanya yang terbaik berada di kedudukan yang terbaik...besar pengorbanan kita sebagai guru-guru tahun 1 ni....siapa-siapa yang duduk di tahun 1 tahu dengan apa yang kami ni lalui.....thanks again...and i luv u all's....jadikan kenangan kita sepanjang tahun ni sebagai kenangan terindah buat kita.....:)

CIKMA : Mood........sayu..........:(

8 comments:

  1. MHJ

    tak per redha kan dear...even thou akak tak braper understand yr situation..but i'm sure all your effort tak sia2..take care :)

    ReplyDelete
  2. ..terkesan perubahan di wajah sebaik pengumuman pemberitahuan....well timun tetap timun..
    bersabar....tapi jangan terkejut andai timun melenyek durian yang dah jadi tempoyak tu....kan kan kan...

    ReplyDelete
  3. kak min : sedey...nak wat camne..sya tidak di perlukan lagi...

    ReplyDelete
  4. kak yatt : biasalah kak...bila kita kerja ni..mcm2 perkara yg berlaku...thanks again...

    ReplyDelete
  5. mamaijat : huhu..ye ker..sya mmg x leh simpan apa yg saya rasa..automatik terappear di wajah..org blh tgk sya tgh marah, sedih, kecewa, gembira..sebab itulah diri sya..biar dorang nmpak apa yg saya rasa....

    ReplyDelete
  6. mata- aku pun mcm ko...aku akan keluarkan segalanya depan2...tapi pas tu aku dah malas dah ingat..kalau org tak paham, memang ckp aku mental...tak kisahlah mental pun mental lah..anak kedua tetap menjadi anak kedua

    ReplyDelete
  7. alfa : yup betui2..mmg anak ke-2 ni lain skit..patut kita berbangga di tmpt ke-2 ni...macam2 peel bleh kita buat!!!ngeeee...

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...