IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 26 November 2010

Selamat tinggal KUALA LUMPUR...

Tajuk entri tak bleh blah!!!haha...baru nak bercuti ok..walaupun sekolah dah dekat seminggu bercuti...dah settle lah semua kerja untuk tahun 2010...tahun depan pulak...masih menunggu....kerja adalah jugak nak di buat masa cuti...tapi Insyaallah akan di selesaikan dalam tempoh terdekat.....:)

So, kepada semua rakan sejawat di SK PANDAN INDAH...selamat bercuti dan berehat...time nilah kita cikgu-cikgu ni nak merasa rehat yang panjang...nak pergi berjalan-jalan bersama famili...nak jumpa saudara mara di kampung halaman...juga ibu bapa...kepada rakan-rakan yang berpindah dan bertukar sekolah...Selamat menempuh persekitaran yang baru..dan semoga sukses di sekolah baru....jangan lupa kami di SKPI....:)....

Walaupun Cikma cuti...jangan risaulah ekk para blogger...aku akan sentiasa mengupdate entri baru...bab berblog dan bermuka buku memang takde istilah cuti ok!!!!hehe....plan cuti panjang ni...emmm...tak tau nak pergi mana...kalau setakat pergi menjenguk AMALIN jer kot...kalau MAK dan ABAH teringin nak pergi mana-mana....aku follow jelah...janji boleh dapat berjalan-jalan cari pasal!!!!........huhu.......


CIKMA : Jumpa kalian di SKPI pada 27 Disember 2010.....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails