IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 27 November 2010

AMALIN - 4 BULAN

Salam dan sejahtera....baru nak update blog...lama kan tak letak cerita AMALIN kat sini...Alhamdulillah..dah 4 bulan usia ALIN..berat dia pun dah bertambah walaupun sikit..dalam 3.8 kg...sihat dan seperti bayi-bayi yang lain...ALIN pun dah pandai senyum dan sengih...hehe...geram je tengok kalau dia buat sengih gatal dia.....dah pandai jugak tengok kamera dan video...dah pandai bersembang dan dah pandai nak berdukung jer...lenguh jugak tangan kalau lama pegang ALIN....

ALIN masih lagi di berikan rawatan susulan..setiap bulan ada lebih 2,3 appointment dengan doktor di PPUM.. moga ALIN akan terus sentiasa sihat dan membesar seperti bayi-bayi yang lain...MAK NGAH sentiasa juga berdoa agar ALIN kuat semangat dan sihat sentiasa...MAK NGAH akan sayang AMALIN sampai bila-bila...:)

Ni gambar AMALIN yang terkini...:)

Geram jer tengok!!!hehe


ALIN dengan Pak Su...




CIKMA : Wajib singgah Klang setiap kali balik ke DIAMOND BAY..hanya semata-mata nak main dengan AMALIN.....:)

6 ulasan:

  1. ...Alhamdulillah...
    semuga Alin bertambah sihat...dan berbahagia dikelilingi insan2 yang menyayangi mu...amin.

    BalasPadam
  2. mamaijat : Insyaallah..doakan sentiasa AMALIN sihat hendaknya...:)

    BalasPadam
  3. Salam Akma,
    Semoga Amalin sihat spt bayi2 yg lain dan semoga mama dan ayah Amalin sabar dan tabah dngn ujian ini...

    BalasPadam
  4. mmg seronok layan budak2 ni.. skang ni pon asik terpandang2 anak sedara yg saya jaga minggu lepas.. tiba2 rindu pulak.. jom amik award kat blog.

    BalasPadam
  5. kak yatie : wsalam kak...Insyaallah..aminn...thanks kak..moga doa2 daripada semua org pada ALIN akan di makbulkan oleh ALLAH SWT...:)

    BalasPadam
  6. aeinio : mmg lah kak...bila dh dpt anak buah ni rasa x bleh nak berenggang walaupun sehari..rindu jer ngan ALIN ni..hehe...ada award tuk sya???hehe..thnaks ekk..nnti sya amik..:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails