IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 30 Mac 2011

Sayur Campur Baby Kailan


Lambatnya update!!!..huhu sibuk u'lls...hari ni hantar budak ke SK Taman Tasik ada pertandingan bercerita peringkat zon Ampang...aku pulak minggu ni kena settle kan kerja apa-apa yang patut sebelum bertolak balik ke DIAMOND BAY hujung minggu ni...kena bagi beberapa kerja kepada guru yang akan gantikan aku selama sebulan...lama oooooo...jadi kenalah  bersiap sedia kan...:)

Sempat masak hujung minggu lalu di rumah...malas sebenarnya..tengah malas memang aku tak nak masak..tapi terpaksa jugak sebab MAK dah suruh..sayur-sayur dalam peti sejuk tu dah nak ala-ala layu kan..sayang pulak kalau di buang...adik ipar beli di Cameron Highlands..sedap tu kan...tu yang kena jugak masak sayur tu..lagi-lagi ada sayur Baby Kailan (ni MAK yang bagi nama...tak tau lah kalau ada nama lain..)..tu yang masak tu...sedap wei...adik ipar beli jugak tomato ceri..yang tu sedap makan macam tu jer...aku makan macam kacang jer..abis sekejap satu peket...baik untuk kulit muka tau!!!..:)



CIKMA : Sempat jugak buat TIRAMISU lagi..kekeke.............:)

2 ulasan:

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails