IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 26 Mac 2011

Unexpected!!!

Salam dah sejahtera...Cikma kat DIAMOND BAY!!!yaaaaaa...bukan ke baru balik minggu lepas kan???huhu..biasalah...tanggungjawab...malas sebenarnya nak balik...tapi terpaksa balik coz adik Cikma yang suruh bawak semua barangnya ke KL semula...dia sepanjang minggu ni kena buat PBS (Pengalaman Berasaskan Sekolah) di kampung..so segala barang yang di bawak ke Diomond Bay ni terpaksalah dibawa oleh Cikma...takkan nak bawak pakai motor mamat tu pulak kan!!!emmmmmmm..

Semalam...emm..memang tak di jangka pun..unexpected..dalam masa sama heppi tidak terkira..dan dalam diam risau tu pun ada...emmm.....tapinya lebih kepada heppi sekarang ni..hehe...bersyukur lah kerana di pilih kan...pengalaman pertama pulak tu...sepanjang jadi pendidik nilah (dah dekat 4 tahun) belum le pernah di beri kursus selama itu...dah ler tengok tajuk nya pun panjang ya amat...nampak kursus yang sangat besar..melibatkan seluruh guru dari negeri Selangor baik sek. men dan sek. ren....

Yang tak di jangka tu....tempat kursus tu........dekat DIAMOND BAY u'lls.....haha....itu yang aku heppi giler gaban ni...kalau dari rumah Cikma dalam 15 minit dah sampai...4 minggu tau!!!..kiranya sebulan aku dekat kampung..YEHAA!!!!!!...so, pasni...haruslah aku orang paling bahagia sebab dapat duduk di umah dengan MAK dan ABAH...save jugak budget aku bulan depan...kursus tu di adakan pada 4 hingga 30 April 2011 ni...so, kepada kengkawan sejawat di SKPI....adios ekk.......minggu ni jelah Cikma ada kat school...next week saturday..aku dah takde kat KL..........gelak sekali lagi...HAHAHA.................:)


CIKMA : Kursus mengenai MBMMBI (cikgu-cikgu taulah apa makna menda alah ni...:)

3 ulasan:

  1. mmmmm......sejak bukak sekolah mamaiajt x jumpa lagi ngn cik ma...
    skang dah nak dok DB lah plak..huh!merindu lagilah kita ye!!!

    BalasPadam
  2. KURSUS MBMMBI?? LAMANYA??? KENA JADI J/U KER???

    BalasPadam
  3. kak min : harap2 bukan JU...

    mamaijat : miss giler kt mama!!!

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails