IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 16 Mac 2011

Khas untuk ALIN dan SYAHZA

Yup...memang khas..esok...emm...hari busy Cikma ok...rumah Cikma ada buat sikit kenduri kesyukuran dan berendoi untuk ALIN dan SYAHZA...jadinya memang 2,3 hari ni duk pulun di dapur...memasak apa yang patut...huhu...jangan tak caya..macam-macam benda nak di masak..nanti-nanti Cikma letak dalam blog ok!!!

Sebelum cuti sekolah lepas...sempat jugak aku diarahkan oleh MAK untuk buat kad jemputan...wah!!!siap kad lagi...huhu...walaupun masa tu sangatlah malas...tapi tak nak tengok MAK merajuk...aku pun buat kan lah...ala...guna Publisher jer...kami ni tak pandai nak pakai perisian lain...so, itu ajelah yang termampu....

Meh tengok jap hasil kerja Cikma yang tak sampai sejam tu...huhu....:)




Full pictures..

CIKMA : Simple jer...ok kan???........:)

2 ulasan:

  1. cikma..ok sgt dah kad tu..simple tp menarik

    BalasPadam
  2. ...wah!tahniah...cantiklah cik ma!
    eeehheemmm eehheemm...senanglah nanti buat kad jemputan utk kita (?????)plak...bila tiba masanya..
    hahhahaaa......

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails