IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 19 Mac 2011

Majlis Berendoi dan Kesyukuran ALIN dan SYAHZA

Alhamdulillah...selesai sudah Majlis Berendoi dan Kesyukuran ALIN dan SYAHZA pada Khamis lepas...penat jugak walaupun majlis kecil jer...ni Cikma kena jadi segala tukang yang ada..tukang masak ok..huhu...tukang kemas..dan macam-macam tukang lagi..tapi tak pe...ada bantuan adik-beradik dan ipar duai...:)

Like a princess...2 budak comel tu lah...ada cakap kembar, hehe...ye ke muka depa tu sama???yang pasti dua-dua sangatlah comel hari tu...siap pakai gaun pink lagi...hadiah daripada OPAH dan EMBAH dorang...so, sini ada lah sedikit gambar sepanjang majlis hari tu...




My little PRINCESS...


Kak Alin buat apa ngan Adik Syahza tu????







Alin keletihan....


Syahza dah botak!!!

CIKMA : Heppi tengok dorang sihat.........:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails