IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 13 Mac 2011

AMALIN - 7 1/2 BULAN


Salam dan sejahtera..haha...amik...gambor paling cool daripada AMALIN...hehe...buat rambut pacak ok!!!..ni semua MAK NGAH dan PAK SU yang mengerjakannya..hehe...ALIN suka jer.......:)

Alhamdulillah....AMALIN sihat-sihat je...jangan tak tahu..dah ada tumbuh gigi 2 batang...belah bawah..dah nampak ketara jugak gignya tu....sekarang ni pun..memang ALIN suka mengigit...lepas tu sensitif pulak...kita pegang dagu dan mulut dia tak bagi...mula nak mengamuk jer...tapi Cikma suka jer tengok dia macam tu...hehe.......

ALIN pun macam nak-nak meniarap...punggungnya dah lepas..tapi tang kaki jer belum...mungkin dalam 2-3 minggu boleh kot...apa-apa pun..Cikma sentiasa berdoa ALIN sihat sejahtera dan di berikan kekuatan selalu.....MAK NGAH LUV ALIN!!!!!!!!muah muah......:)


Geram arr pipi ALIN!!!huhu


Pergi ALAMANDA..singgah TOY R US..suka naa ALIN dengan teddy bear..tak takut pun...suka sungguh dia....MAK NGAH nak beli, tapi tengok prize..huhu...nanti2 lah beli..MAK NGAH kumpul duit dulu ekk...hehe


 With TRUMPET!!


Renungan mata yang emmmmm...:)

CIKMA : Ikut muka sapa ALIN ni ekk???comel bangat ler...Ikut muka MAK NGAH dia ni kot!!!!haha.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails