IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 6 Mac 2011

Sambutan MAULIDUR RASUL peringkat SKPI 2011



Hanya sempat snap 2 keping gambar...motif??Cikma bahagian makanan murid..so, kami-kami yang terpaksa masukkan nasi tomato dalam polistrin di sekolah..yang lain semua dah pergi ke dewan MPAJ tu...hanya dapat tengok lepas semua dah settle di kantin...oklah kan...sempat jugak aku tengok persembahan nasyid daripada kelas 3 AMANAH...kelas Cikma ok!!!..cuma tak puas hati..anak-anak aku suara macam tak keluar sangat..dah pegang mikrofon pun suara tak dengar...yang dengar lead vokal jer...kesian kan anak-anak aku tu..nervous kot...huhu...

Apa-apa pun...emmm....well...tak tahu nak cakap apa...sentap ker si dia..hanya ALLAH SWT jer yang tahu...aku???macam biasa jer...hehe........

CIKMA : Berjalan seperti biasa...cakap seperti biasa....makan???????huhu...kena control....(ada kena mengena ker????huhu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails