IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 27 Disember 2010

MALAYSIA BOLEH!!!

Tahniah!!!Ucapan yang terpacul dari mulut aku..maaf...aku tak menyaksikan perlawanan bola sepak pusingan akhir PIALA AFF SUZUKI 2010...sebab...sibuk mengemas dan menghantar barang ke rumah baru..hehe...dapat tengok 10 minit awal....pastu...terus tak ambil pot...tapi dalam hati memang berharap MALAYSIA menang...dah harapan itu menjadi kenyataan....3-0 u'lls...emm...boleh tahan...bukan apa..lawan dengan team INDONESIA yang menjadi pasukan pilihan....kira bagus tu....:)


Tapi...kita ada 90 minit lagi perlawanan timbal balik di Indonesia...di Stadium Bung Karno...stadium keramat bagi team Indonesia....semoga team muda MALAYSIA jangan mudah mengalah....lawan dan terus lawan...dan jangan rasa bangga dengan kemenangan ini...selagi masih ada 90 minit...selagi itulah kalian harus berjuang habis-habisan....TAHNIAH TEAM BOLA SEPAK MALAYSIA....MALAYSIA BOLEH!!!!!!

CIKMA : Napelah lah penyokong-penyokong ni....boleh pulak buat laser kat pemain Indonesia...memang tak pasti siapa...tapi tak payah lah buat macam tu.....rasa macam beruk makyeh jer aku tengok perangai dorang ni....emmm.........

6 ulasan:

  1. khen...tah sape la yg main laser tu...tp apepun padan muke indon...tula berlagak sgt...

    game smalam mmg best!

    BalasPadam
  2. tu lah masalah kita...tak leh laser mult, pi guna laser lampu..huhu..potong stim kan

    BalasPadam
  3. silvertech : yup..yg rugi nnti pemain kita...takut sok2 bila lawan kt Indon...peminat kat sana buat benda yg sma pd pemain kita...takut yg lebh teruk pulak...emm...

    BalasPadam
  4. kakmin : dah...baru bwk sikit2 brg tu...still duk umah lama lagi...

    BalasPadam
  5. alfa : huhu..betui2..siap laser hijau lagi...ntah dorang ni x bleh pikir ke kesan pada pemain kita nnti...cam apa ntah....

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails