Saturday 4 December 2010

Mak aih!!!!

Mak aih!!!lamo betui tak singgah belog aku ni..huhu..macam biasa kalau aku tak update belog ni aku tengah....

1) Takde dekat rumah...motif????hehe

2) Ada idea nak tulis...tapi takde mood???motif lagi????

3) Tengah cari idea nak tulis....motif yang ke....????hehe

4) Aku tengah pergi ke tempat-tempat lain yang menyukarkan aku bawak lappy dan b.band aku..ngeee...

- Pilih satu wahai para blogger?????hehe

Gambo x der kena mengena ngan tajuk entri..tapi syok kan kalo time cuti ni pergi tempat macam ni...best giler!!!!!

CIKMA : Macam haremmmm jer....hehe.....

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...