IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 29 Disember 2010

Akhirnya Jatuh Jua.....

Hari yang syahdu...sayu...sedih...memang dah agak...nampak jer Cikma ni brutal dan ganas..tapi dalam hati...ada taman....nak tahan...tapi akhirnya jatuh jua air mata ni...dah lama tak menangis tersedu sedan dan begitu menyayat hati macam ni...tapi hari ni...rasa sampai bengkak mata dibuatnya....

Apa-apa pun...aku kena kuat....rasanya semua orang di sekolah aku tu merasai kehilangan beliau...terutama yang rapat dengan beliau...jasa dan nasihat yang diberikan oleh beliau akan menjadi satu semangat untuk aku bagi meneruskan perjuangan yang belum selesai di SK PANDAN INDAH tu.....walaupun berat hati melepaskan beliau pergi daripada pandangan mata dan hati aku...tapi itulah yang terbaik untuk beliau....:)

Terima kasih tidak terhingga menerima diri Cikma seadanya...kelemahan dan kekurangan Cikma selama ini...rasanya kenangan aku dan beliau akan aku kenang sampai bila-bila...sesungguhnya memang kehilangannya yang aku anggap seperti MAK aku sendiri sangat menyedihkan....namun inilah yang aku kena terima dan cuba memahaminya.....

Untuk KAK JUNEA@MAK UDE ribuan terima kasih di ucapkan..doa Cikma agar berjaya di tempat baru dan jangan lupakan saya dan rakan-rakan yang lain di SKPI...SAYANGGGGGGG Mak Ude sesangat!!!!..:)

Cikma, K.Flora, K.Nad dan MAK UDE...

CIKMA : Baru perasan aku tak pernah bergambar berdua dengan MAK UDE....:(...akan sentiasa mengingati   suara danlenggang MAK UDE.....:)

2 ulasan:

  1. ....x salah nak nangis..dari kita simpan buat jadi penyakit.....dan tertitis jua air mata kak ijat.......kerna Kak Jun lah yang mewelcome akak pada 1 dis 2010 lalu...pendengar bila kak ijat bercerita duka & nestapa....memicit & ngurut belakang kak ijat sewaktu akak kena serangan kat skul dulu...ah!!!kini tinggal kenangan!!!!!

    BalasPadam
  2. mamaijat : tetiba air mata ni nak keluar...laju lah pulak tu tadi..rasa macam malu jer..tapi mmg saya sgt2 sedih...MAK UDE tiada gantinya...dialah jugak tempat saya mengadu di sekolah kita tu...:(

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails