IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 17 Disember 2010

Laksa Sarawak


Salam dan sejahtera....masa pergi MAHA 2010 aritu sempat singgah satu booth yang jual barangan daripada negeri Sarawak...walaupun tak jadi pergi sana masa cuti ni..sempat jugak lah beli 1,2 jenis barang dari negeri Sarawak ni...antaranya kek lapis dan juga perencah segera LAKSA SARAWAK....

Aku memang tak pernah makan laksa Sarawak ni..jadi untuk nak rasa aku pun belilah perencahnya dan cuba buat sendiri..oklah rasa dia...senang je buat sebab semua bahan dah ada dalam satu paket tu cuma Cikma kena tambah santan, sedikit serai dan asam keping (ikut selera masing-masing) kemudian kena buat stok ayam, tambah hotdog dan tauhu dan celur tauge dan mee hoon....tu aje..opss...buat telur dadar gulung....senang jer kan...

LAKSA SARAWAK

CIKMA : Letak sikit limau kasturi...sedap seh!!!!....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails