Sunday 12 December 2010

Hobi baru...


Hasil jahitan manik pertama....:)

Hobi baru aku sekarang..jahit manik...entah pasal apa tetiba nak mencuba jahit manik sendiri..nak kata minat menjahit...perkara paling last aku akan cuba...tapi bila tengok orang jahit manik pada baju sendiri..rasa hati nak try jugak satu hari nanti..dan akhirnya....tercapai jugak lah angan-angan tu...hasil pertama Cikma..dalam sehari jugak lah nak menyiapkan jahit manik ni..first trial...ok tak???? tak le cantik macam yang dah profesional nyer penjahit manik...tapi bila tengok hasilnya...rasa puas hati...dan memang sekarang ni aku tengah fokus jahit manik...so, kalau lah Cikma ni jarang bukak blog atau singgah ke blog orang lain...maknanya...Cikma tengah menelaah manik ok!!!!hehe....................

CIKMA : Tengah sibuk jahitkan manik untuk baju MAK pulak...macam buat tempahan pulak aku ni...hehe

6 comments:

  1. satu kemajuan yang baik
    betuah yg dapat cikma nih
    masak boleh jahit boleh... ;p

    ReplyDelete
  2. wah pandainya ko...
    pas ni blehlah hantar baju kat ko eh

    ReplyDelete
  3. ...huh hebat cik ma......bagus lah...teruskanlah hobi yang baik ni.....

    ReplyDelete
  4. sayang2 ibu : hehe..thanks kak..baru2 nk cuba..tp syok jugak jahit manik ni..:)

    ReplyDelete
  5. alfa : haha...aku x amik tempahan ler..baru2 blaja...karang x cantik ko marah pulak aku..ngee

    ReplyDelete
  6. mamaijat : thanks..betui2..kalo bosan sgt duk umah sensorang nnti kt KL bleh jahit manik ni...hehe

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...